Ofte stillede spørgsmål

Denne side blev sidst opdateret d. 01 december 2017.

Information vedr. forsendelse

Hvilke forsendelsesmetoder er tilgængelige?

Alle varer sendes via GLS Danmark. Alle ordre pålægges et fast gebyr for håndtering, emballage og levering på kr. 95,- eksklusiv moms.

Hvor lang tid går der før jeg får min pakke?

Lagervarer afsendes typisk inden for 1-2 hverdage. Varer i restordre eller varer der ikke står som lagerført, kan have en leveringstid på 2-4 uger. Leveringstiden oplyses kort efter bestilling, eller kan oplyses inden bestilling ved at at skrive til support@4control.dk

Hvordan sporer jeg min ordre?

Efter afsendelse af pakken fremsendes et GLS tracking nummer til den mail adresse der er oplyst ved bestillingen.

Skal jeg oprette en konto for at handle?

Det er kun påkrævet at oprette en konto hvis der ønskes kreditgodkendelse, dette for at sikre at vi har alle de nødvendige oplysninger til at kunne lave en kreditvurderingen. Hvis kontoen ønskes kreditgodkendt bedes dette noteret i notatfeltet og CVR nummer oplyses.

Information vedr. fakturering

Hvordan fungerer fakturabetaling?

Hvis kontoen ikke på forhånd er kreditgodkendt fremsendes der inden varen afsendes en faktura for forudbetaling. Når vi har registreret betalingen sendes varen inden for 1-2 hverdage.

Hvornår modtager jeg en faktura?

Hvis kontoen er kreditgodkendt fremsendes faktura elektronisk når varen forlader vores lager. Hvis kontoen ikke på forhånd er kreditgodkendt, fremsendes der inden varen afsendes en faktura for forudbetaling. Når vi har registreret betalingen sendes varen inden for 1-2 hverdage.

Hvem skal jeg kontakte hvis der er opstået et problem?

Spørgsmål til ordre, faktura eller produkter bedes sendt til support@4control.dk eller kontakt os på telefon +45 50 33 00 20

Kommer min faktura med post eller på mail?

Alt skriftlig kommunikation fra og til 4Control foregår elektronisk pr. mail. Spørgsmål til ordre, faktura eller produkter bedes sendt til support@4control.dk